Zapraszamy na szkolenie z SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNEJ NAUKI CZYTANIA®.
Jest to szkolenie organizowane we współpracy z Centrum Metody Krakowskiej.
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
1. Podstawy teoretyczne Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®.
2. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®:
– nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek,
– nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych,
– nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych,
– nauka globalnego rozpoznawania wyrazów,
– od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów,
– czytanie sylab zamkniętych,
– czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych,
– samodzielne czytanie tekstów,
– zasada: POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE.
3. Omówienie ćwiczeń ogólnorozwojowych wspierających naukę czytania.
TERMIN: 13 września 2024 r., godz. 15:00-20:00
Zapisy przyjmujemy również telefonicznie: 605 277 570
CENA: 600 zł
Kwotę w wysokości 600 zł prosimy wpłacić na konto
22 1240 5497 1111 0010 7774 6750
W tytule przelewu prosimy o wpisanie: “Imię i nazwisko – czytanie”.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc opłaty należy dokonać po wysłaniu zgłoszenia.
MIEJSCE: Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna SKRZYDŁA, ul. Jutrzenki 24 w Lublinie
PROWADZĄCA:
dr Katarzyna Sedivy-Mączka – jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, kierunku pedagogika specjalna o specjalizacji surdopedagogika oraz podyplomowych studiów logopedycznych w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Od 2003 roku pracuję z dziećmi z zaburzeniami słuchu, z autyzmem, zespołem Aspergera i z zaburzeniami komunikacji językowej oraz dysleksją. Jestem logopedą i terapeutą w Zespole Diagnozy i Terapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Krakowie oraz w Przedszkolu nr 40.
Prowadzę zajęcia z przedmiotu Zaburzenia komunikacji językowej ze studentami kierunku polonistyka z logopedią i studentami Podyplomowego Studium Logopedycznego w Uniwersytecie Pedagogicznym.