Zapraszamy na szkolenie z SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNEJ NAUKI CZYTANIA®.

Jest to szkolenie organizowane we współpracy z Centrum Metody Krakowskiej.

Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

1. Podstawy teoretyczne Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®.

2. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®:

– nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek,

– nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych,

– nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych,

– nauka globalnego rozpoznawania wyrazów,

– od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów,

– czytanie sylab zamkniętych,

– czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych,

– samodzielne czytanie tekstów,

– zasada: POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE.

3. Omówienie ćwiczeń ogólnorozwojowych wspierających naukę czytania.

TERMIN: 13 września 2024 r., godz. 15:00-20:00

Zapisy przyjmujemy również telefonicznie: 605 277 570

CENA: 600 zł

Kwotę w wysokości 600 zł prosimy wpłacić na konto

22 1240 5497 1111 0010 7774 6750

W tytule przelewu prosimy o wpisanie: “Imię i nazwisko – czytanie”.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc opłaty należy dokonać po wysłaniu zgłoszenia.

MIEJSCE: Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna SKRZYDŁA, ul. Jutrzenki 24 w Lublinie

PROWADZĄCA:

dr Katarzyna Sedivy-Mączka – jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, kierunku pedagogika specjalna o specjalizacji surdopedagogika oraz podyplomowych studiów logopedycznych w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Od 2003 roku pracuję z dziećmi z zaburzeniami słuchu, z autyzmem, zespołem Aspergera i z zaburzeniami komunikacji językowej oraz dysleksją. Jestem logopedą i terapeutą w Zespole Diagnozy i Terapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Krakowie oraz w Przedszkolu nr 40.

Prowadzę zajęcia z przedmiotu Zaburzenia komunikacji językowej ze studentami kierunku polonistyka z logopedią i studentami Podyplomowego Studium Logopedycznego w Uniwersytecie Pedagogicznym.